3 Ekim 2010 Pazar

FETİŞİK RUHLAR



   Ben , uzun botlar yada bu sene çok meşhur olacağını bildiğimiz dizüstü çizmeler yerine bootie hayranlığını gizlemeyen birisiyim. Hele ki , serin sonbahar ile bereber giymeye başladığım , kara kışı benimle karda yürüyüp de izini belli etmeyen ve mart ' da bahar ışıltısına kadar ayağımdan çıkarmamaya and içtiğim kısacık bootieslerim varken. 2010 - 2011 moda sezonu beni daha da çok sevindirecek belli ki , çünkü hem military stili , hemde leoparın seksiliğiyle birleşen sivri topuklar ve dolgu topuklar sezonu karşıladı. Daha bakalım neler görücez. En beğendiklerimden birisi , Burberry ' nin ( sol alt köşe ) içi kürklü ve bandajlı olanları.
Ve kırmızı tabanlı Louboutin , tabiki fetişizmin doruğundaki ruhlarımızı beslemeyi her zaman iyi biliyor. Marş marş!
 Givenchy ' nin kırmızısına bayıldım . ( 850 EUR )
Granny sitili hepimizi etkisi altına alıyor , 50 ' lere  geri dönüyor ve Miu Miu ' nun laoferlerini annanemizle paylaşıyoruz.
Givenchy Neo Laofer ( 1.650 EUR ) 
Oxford ' da , bir kolej öğrencisi olmak için can atıyorum.
Hem en moda , hem de en sevdiğim elektrik mavisi. Bizi şoka sokmaya hazır YSL ...
Giuseppe Zanotti ( 1.195 $ ) İstanbul ' a geldi , bizi sevdi , elimize bu nesneyi tutuşturup gitti. Bu kış , kimin ayağında görmezsek şaşırırız ?
Louboutin ( 1.365 EUR ) bizi şaşırtmaz , gerekeni yapar. Bu sezon kürkün yeniden canlanmasıyla bu model bize kendini sevdirdi. Tabiki sahte kürk ! 
Dsquared2 ( 1.495 $ ) ' in omirliğini beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder