25 Kasım 2010 Perşembe

GÖZLÜK MODASI GEÇMEZ

Bu hafta pazara gittim ( bildiğimiz halk pazarı ) , bir amca tezgahın başında bağırıyor , sosyete gözlüğü bunlaaarrr , fendi , prada , gucci geeelll yennggeee...IIII sosyete pazarı , sosyete çarşısı , sosyete manavı , sosyete falcısı duymuşluğum var da , bu sosyete gözlük bir ilk. Peki Bihter gözlüğü yok mu? Yoksa var mı? Demek ki kar kış kıyamet  , yağmurlar falan dinlemiyor bu gözlük merakı. Genellikle yaza giriş ile canlanan gözlük piyasası her daim hareketliymiş. Ben de geçen gün , tam da yeni sezon gözlükleri incelemiştim ve Prada eyewear swing collection serisini (özellikle) beğenip , denemeye yeltenmiştim ki , tabiki gözlük benim minnak yüzüme olmadı. Işık hızıyla gözüme tam yerleştiremediğim gözlüğü çıkardım. Keskin , sivri yüz hatların ve çıkık elmacık kemiklerin varsa , kesinlikle tavsiyem.
2011 kışına yeni " hello " derken , 2011 spring sunuldu bile. Koleksiyonlarda en göz alıcı objeler birbirini takip ederken , benim aklım Fendi sunglasses larda kaldı. Özellikle renklerin canlılığı ile uçuş uçuş bir Fendi kadını olmuş. Ayrıca turuncu , pembe , fuşya rengi rujlarınızı hazırlayın , nitekim florasan baharı geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder